Lindsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güvenilir bir satıcıdan alıp parola ve e-posta adresi değiştirerek kendi adınıza ve soyadınıza olmasa bile lisansı rahat bir şekilde kullanabilirsiniz. Şu an ben de ikinci el lisans kullanıyorum ve 4 yıldır bir sorun yaşamadım.
Bilmiyorum hocam az önce okudum canım sıkıldı bu arada 3.8.7 lisansı aranıyor arkadaşlar..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:53:29 -->-> Daha önceki mesaj 03:52:54 --

PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xenforoya gün doğuyor
onada bi ısınamadım vbulletin 5 bile çok itici geliyor bana