Tam ***** kullanmıyalım sitemiz lisanslı olsun kaç kaç nereye kadar kafamız rahat etsin alalım ikinci el lisans dertsiz tasasız olsun rahat edelim derken vBulletin ikinci el lisans kullananlardan 45$ alacağını açıklamış nekadar doğru bilmiyorum az önce bi dorumda okudum zorla git ***** kullan diyorlar hey Allahım ya sen akıl fikir ver..