digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meslek nedir?
Bir bilgi birikim uzmanlık değil mi?
Meslek dediğiniz klasik anlamda bir iş olmak zorunda değil ki?
Sanin hayatını kazanabildiğin bir uzmanlığın varsa bu meslektir.
İşine saygı gösterip göstermemek senin elinde.
Genelde bu işi yapanlar kendi işlerine saygı göstermedikleri için çevreleri de onların meslekleri yokmuş gibi davranır.
Bu yüzden kendilerini ezik hissederler.
Aslında o işe saygı duymayan çevredeki insanlar değil webmaster ın kendisidir.
Sonuna kadar katılıyorum aslında gelen tepkiler bizim içimizdeki inançsızlık ve negatif bakışı tetikliyor. Yoksa içimizde yaptığımız işle ilgili inançsızlık veya negatif bilinç olmasa çok etkilenmezdik bence.