Bende internetten yıllardır kazanırım.Fakat boş iş olarak görülüyor.Yasindayioglu'nun dediği gibi bir iş olsa yapan biz oluyoruz. Biryere gidilecek olsa Onlara göre bizim işimiz çıkıyor olamaz çünkü zaten yatarak para kazanıyoruzdur
İşim var 10dk sonra bakacağım dediğimde ne işin var PC'de oyun oynuyorsun diyorlar
Hangi siteye girersem gireyim babam her zaman oğlum yeter oyun oynama der.20 Yıldır aynı şey