EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ay sonunda genellikle böyle konular açılır r10'da
Ay başı ve ay sonu düşüşlerini iyi biliyorum hocam Ama bu ay sonu ve ay başı düşüşleri gibi değil sert bir düşüş.

Büyük ihtimalle seçimlerdendir, diğer arkadaşlarda da sertse düşüşler.