Garenta Araç kiralama var bilirsin havalimanlarından alıp havalimanına bırakıyosun. Ben baya memnun kalmıştım arabalarında sıkıntı falan cıkarmıyor. Hemde araba alırken 10 liraya mı ne 1000 lıralık kasko yaptırıyosun herhangi bi sıkıntı olmasın diye. Tavsiye ederim.