Selamlar arkadaşlar.
İstanbulda 2-3-4 kasım için araç lazım. Sanki forumda bu işlerle uğraşan arkadaş vardı. Akşam aracı Sabiha Gökçene bırakabilirim iş bitiminde.
Önerebileceğiniz bir yerde olabilirse çok sevinirim.
İyi akşamlar dilerim