Konuştuğum Bayan Gerekirse Ararım Dedi.Ararsada Şu Sıralar Evdeyim 7/24 Giderim.Konuyu Erken Görseydim.Gecede Giderdim.Hiç Kan Vermedim.Müsait Olunca Kızılayada Uğrayacağım.
Seve seve hocam, Pendik Çarşı Camiinin yanında devamlı sağlık kabini bulunmakta Kızılayın hocam.
Kan verin arkadaşlar, hem sağlığınız için. Hem de 3 can kurtarmaya sebep olursunuz.