Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güvenlik kodunu oluşturduğunuz php dosyasının içine mi ekliyorsunuz formu? Eğer öyle yapıyorsanız, hata vermesi normal. Ayrı bir dosyada formunuzu oluşturup, güvenlik kodunu ekrana bastığınız <img /> tagında güvenlik kodunu oluşturan php dosyasının url'sini girin hocam. Nasıl kullandığınızı detaylı anlatırsanız, daha net yardımcı olabiliriz.