ben bir kere bisikletlen ustunden gecmistim, o kadar kotu olmustum ki, ben cok hassasim bu konuda, basima gelse saatlerce aglardim herhalde
Detaylari ilmissiniz gormedim ama, bilerek yapmamissinizdir eminim..
Sağolun hocam.
Iyiki önüne firlayan cocuk degilmis diyerek bir cani digerinden üstün tutmayacagim.
Eminim bilerek olmamistir.
Dalginliginda firlamistir hayvan önüne
yada 1 mili saniye telefona bakarken atlamistir.
Senin sucun degil.
Belki önündekine kiziyordun sari isikta daha gecmedi diye
yani tekrar senin sucun degil.
Gecmis olsun umarim ileride trafikte daha dikkatli olursun.
Vicdan azabina gelince ise cek biraz iyi gelir. Bakiyorumda herkes pohpohlamis inan ben burada "amaaaaaaaaan nolcak bea adamin sucumu varmis sanki" moduna girdiysem sende de muhtemel olarak benzer düsünceler olusmustur.
Eyvallah hocam tesekkur ediyorum yorumunuz için.