Iyiki önüne firlayan cocuk degilmis diyerek bir cani digerinden üstün tutmayacagim.
Eminim bilerek olmamistir.
Dalginliginda firlamistir hayvan önüne
yada 1 milisaniye telefona bakarken atlamistir.
Senin sucun degil.
Belki önündekine kiziyordun sari isikta daha gecmedi diye
yani tekrar senin sucun degil.

Gecmis olsun umarim ileride trafikte daha dikkatli olursun.
Vicdan azabina gelince ise cek biraz iyi gelir. Bakiyorumda herkes pohpohlamis inan ben burada "amaaaaaaaaan nolcak bea adamin sucumu varmis sanki" moduna girdiysem sende de muhtemel olarak benzer düsünceler olusmustur.