sadece siz kullanacaksanız password protected directory kullanabilirsiniz.
http://www.thesitewizard.com/apache/...irectory.shtml
cpanel varsa ordan kolayca halledebilirsiniz.
bana sorarsanız klasör ismini /admin değil de daha tahmin edilmesi güç bir klasör yapın ve
güvenli zor bir şifre kullanın. sql injectiona karşı login kısmınızı da bir gözden geçirin. hadi username şifre1 şifre2 yapın hatta. ama sms'miş MAC'miş ekşına gerek yok ne paneli bu atomu mu parçalıyorsunuz o panelden
kolaylıklar
Aslında sıfırdan bır yazılım gerekiyor ama kararsız kalıyor insan