Yok hocam siz detayları bilmediğinizden böyle bir yorum yazdınız galiba,
kenara götürdüm, üstünü örttüm, belediyeye haber verdim.
öyle oldu değiştirmişsiniz ilk mesajı
neyse çok takmamak lazım üzülmen bile onurlu ve insancıl bir davranış olmuş elinden geleni yapmışsın olduğu kadar olmadığı kader demişler