geçen otobüste giderken yolun ortasında ezilmiş köpek gördüm, köpek diyorum onu o halde bırakıp giden köpektir çok üzüldüm valla..
inşallah öyle yapmamışsınızdır..
Yok hocam siz detayları bilmediğinizden böyle bir yorum yazdınız galiba,
kenara götürdüm, üstünü örttüm, belediyeye haber verdim.