ewigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen otobüste giderken yolun ortasında ezilmiş köpek gördüm, köpek diyorum onu o halde bırakıp giden köpektir çok üzüldüm valla..

inşallah öyle yapmamışsınızdır..
Yok hocam siz detayları bilmediğinizden böyle bir yorum yazdınız galiba,

kenara götürdüm, üstünü örttüm, belediyeye haber verdim.