Hayırlı Geceler r10'nun vefakar yarenleri
Otomatik veri girişi yapılacak..İçine otomatik yazı basacak.
AYRILAN BÜTÇE:75 TL
Skype: cambazogullari37
Not:R10 itraderi olanlar, bot konusunda deneyimli olanlar eklerse çok iyi olur..
Not2: Diğer forumlardan kişiler önce iş, sonra ücret olarak çalışılacak...