evet biraz kastığı doğru, ben android studio ile çalışırken arka planda çok fazla uygulama çalıştırmamaya dikkat ediyorum size de tavsiyem bu olur
Genelde bu şekilde çalışmaya özen gösteriyorum ama genede çok faydası olmuyor , çıldırtacak derecede kasıyor.