Hocam bende şimdi bu konu ile uğraşıyorumda 'Domaincontrol' yazan 2 ns adresini alan adını aldığımız sitenin dns adreslerine yapıştıracağız dimi. Domaincontrol olarak mı yazacağız yoksa oradaki domain siteminizin ismi felan mı?
Domaincontrol olarak. Nameserver adresiniz neyse onu ekleyeceksiniz.