Furyman03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam birşey danışmak istiyorum size. Bu sunucudaki RAID kartı ile RAID6 yapısı kurmak için ne yapmak gerekir ? Yabancı dökümanları okudum lisans istediğini söylüyor. Böyle bir durum var mıdır ? var ise bu sunucuyu alırsam bu lisansı siz sağlıyor musunuz ?
selamlar, raid yapılandırması konusunda veya başka konularda ilk teslimatta full destek veriyoruz.