Artık 3 fatura beklemeden 2. faturadan sonra kısıtlıyorlar. Şikayetinizi BTK üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Ancak ödeme sisteminin o anda bakımda olmasından dolayı bir yaptırım uygulanacağını zannetmiyorum. Kötü bir tesadüf olmuş.