Merhabalar,
Bu gece çok tuhaf bir şey geçti başımdan.
Yaklasık olarak aksam 22:00 dan beri ttnet faturamı ödemek için uğraşıyorum,ziraat bankası internet bankacılığı yöntemi ile ve ttnet bakım yaptığından dolayı o saatten şu saate kadar internet faturamı ödeyemedim.ttnet ile görüşmemde bakım olduğunu doğruluyor.Şuan hattıma kısıtlama getirmişler yani kapatmışlar,ve 19 TL birdahaki aya hizmet kapama bedeli adı ile benim faturama birşey yansıtıcaklarmış.Bu ttnet nereye şikayet etmeliyim ? adamlar bu 19 tl için kıllarını bile kıpırdatmıyorlar.ve ekstra olarak fatura ödemek için 10 dan beri uğraşıyorum.
Dipnot: geçen ay ile bu ayın fatura borcu var öyle 3 aylık falanda değil borç
Kısacası : 19 TL ödemek istemiyorum.Ne yapmalıyım ?