RmznAydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Konu yanlış yere açılmış.

Off-topic > Teşekkürüm Var

Bölümünde açılması lazımdı sanırım
Dedicated Server & Co-Location Server Dedicated Server & Co-Location Server ihtiyaç, sorunlar, Şirketler, yorumlar

Yani orası off topic...Ama burası Burada Hosting memnuniyetleri,şikayetleri,veya hosting ihtiyaçları konuları var...İlla şikayet edecez diye bir şey olursa haksızlık olur..Memnun kaldım memnuniyetimi de buraya yazayım ki memnun kaldığım firmanın birazda reklamı olsun hocam...
Memnun kalmayınca vur öldür memnun kalınca oku geç yaparsak haksızlık olur...Yiğidi öv ve hakkını ver mantıgı