Şimdi Ekran Kartını Takıyorum VGA Kablosunu Ekran Kartına Takıyorum Ve Monitör Açılmıyor Işıgı Yanıp Sönüyor Fakat VGA Kablosunu Diğer İşlemcinin Oldugu Yere Takıyorum Ve Ekran Kartı Olmadan Monitör Açılıyor Ekran Geliyor.

Sanırım Bunun İçin Biostan Ayar Lazımmış Bu Bios Biraz Karışık Farklı Bulamadım Nasıl Yapabilirim Bilgisi Olan Var Mı ?