Pm değil buradan yazayım. şimdi gidipte sitede hangi yazı konu kopyaydı diye arayacak halim yok dün rastgele tıkladım yazı kopya içerikti. Nihayetinde oyun kategorisinde olması lazım.
Sen kontrol et etme sonuçta eklentiyle kontrol ediyorsun. Ben dün manual kontrol ettim ve kopya tespit ettim. Yazılacak bir şey kalmıyor ki sitende kopya içerik var sözün özü bu işte.
Alıntıda çalıntıda yok kardeşim. Benden çalanlar var, hangi konuysa linki gönder diyoruz farklı birşey demedik. Benden çalanların kim olduğunu biliyorum, para verip makale alıyoruz 10 kere kontrol ediyoruz. O kadar acemisi değiliz yani. Ayrıca adsense onaylandı, dediğiniz gibi olsaydı onay almazdı.
Asıl işin özü bilip bilmeden böyle yorumlar atılması. Ben her içeriği 15-20 gün sonra güncelleyip o günün tarihiyle yayınlıyorum. Sende o tarihleri kıyaslayıp seninki çalıntı diyorsun.