bende 1 sene boyunca alamadım önerim sana kesinlikle kendi bilgisayarından başvuru yapma aynı modem aynı telefon adres mümkünde hepsini farklı yerlerden başvuru yapmalısın vds ile uzakmasa üstü ile 2 senedir kullanıyorum