ben sana birşey demiyorum daha rifat abi,
ben trustlayer'de teknik görevliydim, bu diskler boot olmadan önce semih bey ile aram bozuldu kendime ait vps sunucum vardı aylik 25 tl faturası vardı o zamanlar bi projemin ortagı vardı faturasını ben ödeyecegim dedi peki dedim 3-4 gün geçikmiş faturayı ödememiş her gün gelip bana laf diziyor laf sokuyor bende en sonunda cebimdeki son parayi gittim hesabına yatırdım 50 tl yatırdım kdv ile 30 tl oluyordu fatura dedim o 20 tl'de 3 günlük geçikmenin hesabı olsun kapattim ciktim
2 gün sonra paneldeki hesabımı silmiş, 1 hafta sonrada diskler patladı

vps ne olacak dedim okadar emeklerim çöp oldu dedim projem bitti resmen para iadesi yapmiyoruz dedi rifat bey bana bir yillik vps hediye etti başka bi firmadan buradan okudum ki para iadesi yapiyormuş başka bişe demiyorum sana rifat abi ben seni abi olarak gördüm mesele iade meselesi değil mesele aç gözlülük meselesi