İyi Forumlar Arkadaşlar.
Sizden Ricam Aşşağıdaki Yazıyı Okuyup 1 Tl de olsa bağış yapmanızdır.

Katarakt, göz içindeki lensin saydamlığını kaybederek bulanık bir görünüm alması durumudur ve tedavi edilmediğinde körlüğe sebep olmaktadır.

Bu hastaık Nasıl Oluşur?
  1. Yetersiz ve sağlıksız beslenme
  2. • Vitamin eksikliği
  3. • Sağlıksız su ve hijyen sorunları
  4. • Göze isabet eden çöl kumları ve göze gelen ultraviyole ışınlar
  5. • Maddi imkânsızlıklar nedeniyle sağlık hizmetlerinden faydalanılamaması
  6. • Sağlık merkezlerinin azlığı ve doktor eksikliği
  7. • Doğumsal katarakt
  8. • Kafa ve göz travmaları
  9. • Yaşlılık

  • Afrika genelindeki 10 milyon âmânın yarısı katarakt hastasıdır.
  • Afrika’da katarakt hastası olup tedavi görebilenlerin oranı milyonda 500 kişidir.
  • Afrika’da katarakt hastası olan her 2.000 kişiden ancak biri tedavi olabilmektedir.
Afrikada çalışanların günlük kazandığı para max 4$'dır. Ve bu tedaviyi yapmaları oldukça zor. Ya açlıktan ölecek ya da bu tedaviyi yaptıracaklar.



Bu hastaların gördüğü görüntü yukarıdaki resim gibidir. Bu hastalık ilerledikçe kötlüğe bile yol açabiliyor.

1 Kişinin Katarakt tan kurtulma ( tedavi ) Fiyatı Sadece Ve Sadece 200 TL
R10 Ailesi Olarak 1 Katarakt hastasına deva olabilirsek ne mutlu bize.

Bu yazıyı paylaşın,paylaşın ki hayra vesile olasınız.
Bağış İçin Tıklayın
İHH İnsani Yardım Vakfı