Merhaba arkadaşlar yaklaşık olarak 5 yıldır php kodlamayla ilgileniyorum ve kendimi geliştirdim. Deneme amaçlı yaklaşık olarak 1 yıldır free tasarımları kodluyorum. İnanmayacaksınız farkındayım ama günde 2 kurumsal templateyi kodlayacak duruma geldim . Yalnız sorun şu artık bu işte bende kendime yarar sağlayacak bir iş edinmek istiyorum. Eğer tasarımları psd to css yapabilirim veya ben çizer döker sana veririm diyen bir grafiker arkadaş olursa lisanslı satışlardan %50 olmak kaydıyla onunla ortak olmak istiyorum.
Uzun lafın kısası ben kodlama bölümü o css html ve psd bölümüyle ilgilenecek. O çizecek dökecek bana verecek bende kodluyacağım ve satışa sunacağız scriptleri.
Projelerde sınır yok hertürlü scripti yazabilirim.
İlgilenen arkadaşlar olursa pm atarlarsa sevinirim . Herkese iyi çalışmalar
ıletısım bılgılerını ve bıkac yaptıgım orn scrıpt gonderrmısn