Ni.net bildiğim kadarıyla kendi bünyesinde çalışanlara sağlıyor lisans hizmetini. (yanlışsa affola)

[/url]="https://www.r10.net/members/27818-burti.html"]@burti[/URL]'den alabilirsiniz