Arkadaşlar ben cuma günü iban nomu girdim ama bugün oldu hala onay için gönderilecek ücret gelmedi. Soy isimde türkçe karakter vardı ondan olabilir mi? Bugün yeniden girdim tr karaktersiz olarak değişen bir şey olur mu?