topikci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dublin yölendirme yapan bir sitemidir.
Hayır ama sunucuda orda amazonu kullanıyorum.
Nevermind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google botlar sitenizi dolanıyor olabilir mi ? Yanlış bilmiyorsam Google'ın Dublin'de de datacenter' ı vardı.
Evet ama google kendi botunu analystic'te göstermez diye düşündüm.