Arkadaşlar ayın 1 inde farz edelim 200 tl yi geçtik. Kesinleşmesi alacağımız paranın 1 i mi oluyor yoksa sonradan geçersiz trafikler düşülüyor mu? Ayın birinde net alacağımız para geçersiz trafikle beraber hesaplanıp mı ekleniyor hesaba?