daha önce ayın 20sinde banlanan hesabımdan 22 sinde ödeme almıştım. İşleme girip girmeme değil çok değişik bir sistemleri var çözemedim henüz.
Mesela ayın 16sına kadar hesap numarası değiştirirsen yeni hesabına 16 sından sonra değiştirirsen eski hesabına geliyor para.
Bu şu demek oluyor bunlar ödenecek tutarı ve hesapları çok önceden muhasebeye gönderiyor zaten.

Umarım değişmemiştir sistemleri paranı alırsın dostum.