Arkadaşlar Selam, bir arkadaştan r10 üzerinden bir site aldım yalnız sitede "Blog'unuz şu an AdSense için uygun değil." yazıyor. Adsense hesabımı nasıl bağlıcam ilk defa blogger site ile ilgilenicem yardımlarınızı bekliyoru. Satın aldığım arkadaşada sordum cevap bekliyorum sizinde fikrinizi almak istiyorum teşekkürler
Ekleme: Halletim arkadaşlar teşekkürler amam blogggerı beğenmedim

wp blog kurmak istiyorum domain altına. Blogger dan yazıları nasıl çaıkartabilirm xml olarak varmı yolu yoksa manuel mi yapıcam :S
Wp ye geçmenize yardımcı olabilirim isterseniz.