Arkadaşlar 3-5 sitem var güzel hitleri var hepsi özgün. Ama bir türlü adsense alamıyorum. 2.5 Aydır 200 makale girdiğim özgün sitem (imzamda) 15 gün önce başvuru yaptım. 2. onayı alamadım. Gerçek anlamda artık hiç hevesim kalmadı. Arkadaşlarımın Adsense hesaplarının kodlarını kullanarak gelir sağlıyorum. 1 Senedir Adsense alamadım. Site özgün, tema ferah, rahatsız eden hiçbir şey yok. Fakat onayda yok. Yakında tüm siteleri kapatmayı düşünüyorum yada satacağım. Ayda 1000 TL falan kazanıyorum adsenseden. Ne önerirsiniz, psikolojimi bozuyor artık
Aslında cevabı kendiniz söylüyorsunuz. Herşey tamam diyorsunuz. 200 makale herşey özgün. Hitler çok güzel. Sanki ben adsense için açıldım diyor site kendi kendine. Adsense kendisi için açılmış site istemiyor ama !