mstfcvrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazar burada egonun hayatımıza etkisine dikkat çekiyor.

(Okumayın.)
Okumayın cahil kalmaya devam edin. Burada yazdıklarım okuduğum bir kitapta aklımda kalanlardır yani belli bir bölümüne değindim bu yüzden tümünü ele almak gerekiyor yoksa bazı şeyler havada kalabiliyor. Kitap Amerika'da en çok satanlar listesinde yer almış. Kitabı alıp oku beğenmezsen parasını ben karşılayacağım. Bu kitap okullarda ders olarak verilse Türkiye çok yol kateder sadece birkaç kitap bunu sağlayabilir onun haricinde üniversite de okunsa boş.