Herkese hayirli geceler arkadaşlar yesil pasaport alma hakkina sahibim bugun belgelerimle başvurumu yaptim 4mart 91 doğumluyum.
Basvuru yaptigim yerdeki memur pasaport u 25 yasina girdigim gune kadar alabilicegimi soyledi fakat internetten arastirdigimda 25 yasin ikmali ne kadar diyor.
http://www.antalya.pol.tr/Sayfalar/p...-belgeler.aspx
ikmal den anladigim yas dolana kadar oldugu. Mobilde oldugum icin konuda yanlis veya eksik yazdigim yerler olabilir, bu konu hakkinda bilgisi olanlar varsa yardimci olurlarsa cok makbule gecer.