bilgi için teşekkür ederim. eklentinin widget ini sidebar da aktif edince sizdeki gibi düzenli olarak bir kutucuk içinde görünmüyor benim temada. Alt alta görünüyor her özellik. kutucuk içine almak için birşey yapmak gerekiyor mu yoksa temanın özelliğinden kaynaklı olarak mı bende böyle oldu ?
Merhaba, Kullandığınız temadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum, Eklentiyi farklı bir temada aktifleştirdikten sonra sidebar menüsünde nasıl göründüğünü kontrol ediniz. Bu konuda sizlere yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.
aynı şekilde kalıcı dofollow backlink isteyenler yorum bırakabilirler, (not tek şart yorumlar mantıklı, uzun ve konuyla alakalı olmalıdır)
alexa TR değeri 7000 dir.
Site adresi :
http://goo.gl/y4w7LQ
bu arada yorumda atıldı teknoloji adıyla
Yorumunuz onaylanmıştır.