Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Başvuru cavam geldi fakat olumsuz geldi. Gerçekten cok moral bozucu bir durum.Hem emek harca hem 2-2,5 ay bekle üstüne yetersiz içerikten olumsuz cevap ye...
Konuya cevap veren tüm arkadaşlara teşekkür ederim fikirlerini söyledikleri için.