MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beko beyaz eşyaları falan Almanya'da Media Markt'te görüyordum kaç sene önce. Onlar zaten dünya markası olma yolunda. Vestel ise istisna, onlar insanları sömürme derdinde, ek vergi koyunca sanki satıcaklar, şimdi daha da az satıyorlardır eminim, insanları nefret ettirdiler. Beko'yu örnek alsınlar biraz.
Dünya markası olma yolunu geçtiler hocam
Buzdolabi fabrikasında günlük 20 bin dolap üretim kapasitesine ulaşıldı
Beko haricinde 6-7 marka olarak dünyaya sunuluyor
100'den fazla Ülkeye ihracat gerçekleşiyordu bu sayı şuan daha fazla