Beko beyaz eşyaları falan Almanya'da Media Markt'te görüyordum kaç sene önce. Onlar zaten dünya markası olma yolunda. Vestel ise istisna, onlar insanları sömürme derdinde, ek vergi koyunca sanki satıcaklar, şimdi daha da az satıyorlardır eminim, insanları nefret ettirdiler. Beko'yu örnek alsınlar biraz.