100% size ait olan her şey daha bir değerlidir hocam,bırakın bir ülkeyi babanızdan kalma abiniz ile ortak kullandığınız ev için bile keşke hepsi benim olsa diye düşünürüz.canlılık iç güdüsü bu.Önce ülkemizin olsun istersiniz.sonra keşke fabrika Kastamonu'da olsa deriz.böyle gider...