%100 yerli mali yoktur bu tip üretimlerde , BMW has almanmi , iPhone has amerikanmi .
Yerli marka lazim , tabi bizde bu muhabbetler +16 yas yaptığından anlamıyorlar .
İphone denilen firma bile entegrelerini Sony samsunga yaptırıyordu .
%100 yerli marka olur