AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baktım hocam hiç bir şey yok, garip olan kısım da o İtiraz falan bölümü yok mu youtube adsensenin?
bu zamanda itirazlara pek bir geri dönüş alabilen yok ama kanal sayfasının en altında geri bildirim yazar.oraya tıklayarak bir mesaj yazabilirsiniz.