Font arayışına girmektense sıfırdan yüksek çözünürlüklü birebir çizim yaptırmak daha mantıklı açıkcası.

Çünkü bende tasarım yaparken genelde fontlarda oynamalar yaparım. Bana font üzerinde oynanmış gibi geldi.