Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Font arayışına girmektense sıfırdan yüksek çözünürlüklü birebir çizim yaptırmak daha mantıklı açıkcası.
Çünkü bende tasarım yaparken genelde fontlarda oynamalar yaparım. Bana font üzerinde oynanmış gibi geldi.