Öncelikle Hayırlı akşamlar diliyorum.

Şimdi Yanlış anlaşılma olmasın ancak DDOS 'tan çok Radore alt yapısındaki networkü genel bir yapılandırmaya sokması gerekiyor. Genel anlamda radore alt yapısında dalgalanma var. Ben Şahsen daha önceden Radore alt yapısını kullanıyorum genel anlamda network hatlarında çoğunlukla kesinti yaşadığım doğru. Radoreden sonra Salay telekoma 31/07/2015 tarihinde geçiş yaptım geçiş sürecinde cahit bey bire bir ilgilenerek yardımcı oldu salay alt yapısına geçikten sonra gerek uptime gerek network üzerinde dalgalanma yada düşme şahsen yaşamadım şimdi şu şekilde düşünen olabilir bu adam tamamiyen radore kötüleme amaçlı bir yorum yazıyor gibisinden ancak ben sadece tarafsız olarak yaşadığım sorunu burda bildirmek istedim.

Sorunun cevabı kısaca Radoremo salaymı
Cevabım : Salay Telekom