Selam arkadaşlar sitem için başvurduğum adsense hesabı 2-2,5 aydır bekleme hala olumlu yada olumsuz bir dönüş yapılmadı.
Farklı bir mail adresi ile aynı site için yeni bir adsense başvurusu yapmak sizce mantıklı mı? Böyle bir yolla şansımı arttırabilir miyim?