Bizde başlardan geçerken bir süphe vardi ancak şuan diyorumki iyiki Cahit abiyle çalışmaya başlamisim. Gerek ödemede olsun gerek ek sunucu desteği olsun alabildğim en iyi destek ve kendisi o kadar ilgili bi insanki en iyi bildiğim firmalara taş çikartti.
Edit:
Koruma konusu gelirsekte o korumaya yatirdiği paranin faturalarina kadar ve hatta kabine takildğinda ilk fotoğraflarina kadar gördüm cidden güzel bir yatırım yapti ve gün geçtikce gelişiyor.İş konusu geçtim bir alıcı satıcı olayi geçtim gerçekten bir abi gibi koruyup kollayan biridir.