Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben açıkcası şöyle düşünüyorum. Dünya çapında bir marka damdan düşme şekilde olmaz hiç bir zaman önce yerli üretilir. Sonra dünyaya pazarlanır. Elbette yerli üretimden ziyade marka önemli. Ancak bu son aşama bence. Misal volkswagen ilk kurulduğunda halka ucuz araba sağlamak için kurulmuş. Yerli mantıkla işe başlamış ama olmuş dünya devi. Bir çok ülkede çeşitli fabrikaları vardır.