Radore ile çalışmak en büyük hatalardan biridir. Radore gene iyidirde ucuzlukçu alt bayisi var o tam bir baş belası.

Konuyu saptırmayayım, gözünüz kapalı cihazlarınızı Salaya bırakabilirsiniz.Hiçbir sorun çıkmaz.DDOS saldırılarını korumada Türkiyede daha iyisi yok.