Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Cihazlarımız zaten var şuanda çalışıyor.
Yönetim konusunda bir sıkıntımız yok.
Yatırım yapılacak cihazlardan kastım, "eğer radorede kalırsak firewall cihazı almamız gerekir" dediğinizden yolaca cıkarak ddos koruması için alacağınız donanımlardı.