Merhaba,
Cihazlarımız zaten var şuanda çalışıyor.
Yönetim konusunda bir sıkıntımız yok.
Yatırım yapılacak cihazlardan kastım, "eğer radorede kalırsak firewall cihazı almamız gerekir" dediğinizden yolaca cıkarak ddos koruması için alacağınız donanımlardı.